Din varukorg är tom!  

Reklamation

Du har tre års reklamationsrätt från köptillfället, dock gäller detta inte för produkter med begränsad hållbarhet som våra hårförlängningar.

Reklamationsrätten för hårförlängningar är begränsad till den garanti vi erbjuder. Vi erbjuder ett (1) års garanti på våra produkter. Fabrikationsfel ersätts, men garantin omfattar inte slitage. Returfrakt betalas av kunden. Vid eventuella fel, vänligen kontakta oss omgående för att diskutera en möjlig återbetalning. Ange ditt bankkontonummer för återbetalningar.

Vid klagomål på en produkt, vänligen kontakta oss med en beskrivning av problemet och ange ordernummer eller bifoga ett kvitto. Du kan nå oss på e-post info@sachsweden.se eller via telefon +46707123052. Vi strävar efter att hitta en lösning på problemet.

Hur returnerar jag en produkt?

Att returnera en produkt är enkelt. Besök vår sida för returer, ange din e-postadress och ordernummer, och följ de angivna instruktionerna. En fraktetikett kommer att skickas till din e-post, vilken du ska fästa på ditt returpaket. Denna etikett kostar 49 SEK. Kom ihåg att spara ditt inlämningskvitto då du ansvarar för produkten tills den når oss.

Kan jag returnera eller byta en produkt?

Absolut, du har 30 dagar från inköpsdatumet på dig att returnera eller byta din produkt. Produkten måste dock vara i samma skick som vid mottagandet och i originalförpackning. Vi accepterar inte returer av använda produkter eller produkter där hårfästen brutits.

Vad kostar det att returnera eller byta en produkt?

Du står för returfrakten. Vi hanterar byten genom att återbetala det ursprungliga beloppet, vilket ger dig möjlighet att omedelbart beställa en annan produkt. En fraktetikett från vår returportal kostar 49 SEK. Om du inte hämtar ut ditt paket och det skickas tillbaka till oss, debiteras 49 SEK för returfrakten när vi hanterar din retur.

Kan jag returnera eller byta i butik?

Du är välkommen att returnera eller byta din vara direkt i vår butik. Glöm inte att ta med ditt orderkvitto. Återbetalning görs till det konto som användes vid köpet.

Har ni mottagit min retur?

Vi behandlar returer dagligen. Du kommer att få ett meddelande via e-post så snart din retur är avslutad.

När får jag tillbaka mina pengar?

Efter att din retur har behandlats, återförs pengarna vanligtvis till ditt konto inom fem bankdagar. Beroende på korttyp kan det dock ta upp till 30 bankdagar innan återbetalningen syns på ditt konto.

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen